החופש להצליח

תהליך אסטרטגי

בתהליך אסטרטגי ארוך ועמוק, שכלל סיורים, סדנאות, מפגשים, ראיונות וקבוצות שיח עם כלל הגורמים, האקדמיים והמנהליים, גובשה מהות המותג: ״כוכב הצפון״, לפיה האוניברסיטה, כגורם מנחה מוביל, תאפשר את ההבטחה המותגית: ״החופש להצליח״.

תהליך אסטרטגי

בתהליך אסטרטגי ארוך ועמוק, שכלל סיורים, סדנאות, מפגשים, ראיונות וקבוצות שיח עם כלל הגורמים, האקדמיים והמנהליים, גובשה מהות המותג: ״כוכב הצפון״, לפיה האוניברסיטה, כגורם מנחה מוביל, תאפשר את ההבטחה המותגית: ״החופש להצליח״.

ארכיטקטורה מותגית

האוניברסיטה מורכבת מגופים רבים, אקדמיים ומנהלתיים בדרגות היררכיה שונות. בפרויקט עומק ניתחנו את סוגי הפתרונות העיצוביים הנדרשים לכל גוף, וחילקנו את המכלול לקטגוריות אשר מייצרות דיאלוג ברמות שונות עם צורניות הסמל של האוניברסיטה- ע״פ רמת הקרבה שאותה אמור כל סמל לייצג ביחס לאוניברסיטה. מהלך זה חיזק את אוניברסיטת חיפה כגוף מאוחד אשר מהווה את מקור הסמכות לכלל הגופים שמתחתיו.

ארכיטקטורה מותגית

האוניברסיטה מורכבת מגופים רבים, אקדמיים ומנהלתיים בדרגות היררכיה שונות. בפרויקט עומק ניתחנו את סוגי הפתרונות העיצוביים הנדרשים לכל גוף, וחילקנו את המכלול לקטגוריות אשר מייצרות דיאלוג ברמות שונות עם צורניות הסמל של האוניברסיטה- ע״פ רמת הקרבה שאותה אמור כל סמל לייצג ביחס לאוניברסיטה. מהלך זה חיזק את אוניברסיטת חיפה כגוף מאוחד אשר מהווה את מקור הסמכות לכלל הגופים שמתחתיו.

שפה גרפית

הקונספט הקריאייטיבי התבסס על צורניות הלוגו, אשר יכול להפתח ולהסגר בצורה דינמית, ומייצר בתוכו למעשה מרחב, אשר מייצג את ״החופש להצליח״, ובתוכו ניתן לעבוד בצורה חופשית עם טיפוגרפיה, דימוי, וצורות גרפיות השואבות מהנראות וההוויי של הכרמל, הים, והעיר חיפה.

שפה גרפית

הקונספט הקריאייטיבי התבסס על צורניות הלוגו, אשר יכול להפתח ולהסגר בצורה דינמית, ומייצר בתוכו למעשה מרחב, אשר מייצג את ״החופש להצליח״, ובתוכו ניתן לעבוד בצורה חופשית עם טיפוגרפיה, דימוי, וצורות גרפיות השואבות מהנראות וההוויי של הכרמל, הים, והעיר חיפה.

שפה צילומית

השפה הצילומית מורכבת משלושה רבדים אשר משלימים זה את זה- סביבת הקמפוס וחוויית הלמידה הסטודנטיאלית בכיתות, במסדרונות ובמדשאות, נושא הקיימות אשר מבדל את האוניברסיטה וממצב אותה גבוה במדדים, והרב תרבותיות, אשר גם היא מרכיב בולט באופי האוניברסיטה ודורש ייצוג מתאים בחומרי התקשורת.

שפה צילומית

השפה הצילומית מורכבת משלושה רבדים אשר משלימים זה את זה- סביבת הקמפוס וחוויית הלמידה הסטודנטיאלית בכיתות, במסדרונות ובמדשאות, נושא הקיימות אשר מבדל את האוניברסיטה וממצב אותה גבוה במדדים, והרב תרבותיות, אשר גם היא מרכיב בולט באופי האוניברסיטה ודורש ייצוג מתאים בחומרי התקשורת.

לעוד סיפורי צמיחה מרתקים

נשמח לעזור גם לכם לצמוח

  • אם יש לכם מיזם או פרויקט שזקוק למיתוג from scratch
  • אם המותג שלכם צריך חשיבה אסטרטגית חדשה
  • אם הגיע הזמן לחדש את השפה המיתוגית או הקונספט העיצובי
  • אם אתם רוצים לעבוד אצלינו ולהצמיח יחד איתנו מותגים, מבפנים

פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.

    בואו לצמוח איתנו

    Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.