כשאנו ניגשים למשימה חדשה, אנחנו מעדיפים לשכוח לרגע את כל מה שלמדנו. להקשיב, להבין וללמוד את הלקוח, בהנחה שהוא יודע הרבה יותר מאיתנו על הביזנס. להחשף לרעיונות, שיטות עבודה ומודלים חדשים, לאתגרים ולחשיבה חדשה. את הידע הזה ניקח איתנו הלאה, ובשילוב עם הניסיון, המומחיות וגישת ה-open mind, נצליח להביא תובנות חדשות ורעננות, מהן נבנה את התהליכים הנכונים והמדוייקים ביותר למותג.
לתפיסתינו, כל פרויקט בלמידה וחקירה של המותג מכל זוית אפשרית, מהסביבה בה הוא חי ועד הדרך בה פועלים מותגים דומים בארץ ובעולם. לא נסתפק במה שהלקוח אומר שהוא צריך, אלא נצלול פנימה יחד איתו, ונאפשר גם לו לבדוק את עצמו לעומק. גם בשלב הפתרון, לא נעשה לעצמינו הנחות עד שלא נספק את הוורסיה השלמה, המנומקת והיסודית ביותר. גם אם זה אומר לדחות פרזנטציה, כי אנחנו עוד לא מרגישים שלמים במאת האחוזים.
לפני שנגיש את הפתרון שלנו ללקוח, נעצור רגע ונביט על התמונה כולה: סיפור המותג, אסטרטגיית המותג והכלים שיצרנו לו (צבעוניות, פונטים, שפה ויזואלית ומילולית). נשאל את עצמינו בכנות: האם קיימת בין שלושתם הלימה מוחלטת? האם האסטרטגיה משרתת את סיפור המותג? האם הכלים שבחרנו משרתים את האסטרטגיה בצורה הטובה ביותר? אם התשובה היא כן, סימן שאנחנו מדוייקים. אם לא, נמשיך לחפש ולדייק עד שנהיה בטוחים.
אלו הם חלק מהלקוחות שבשבילם אנחנו קמים בבוקר ועושים את כל זה.
אולי אנחנו משוחדים, אבל כל האנשים שתראו פה עשויים מהחומר שכיף לפגוש בבוקר. בכל בוקר.
תמיד מרגש לפגוש אנשים חדשים, רעיונות, יוזמות ובעיקר אתגרים חדשים. איך נוכל לעזור גם למותג שלכם לצמוח? בואו נפגש ונראה.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.