התהליך, שכלל שינוי יסודי ומקיף של 360 מעלות, כלל גם ניימינג חדש. השם הקודם – "ערכותי", לא שידר מסר ברור והעביר תחושת נזקקות. המהות החדשה של המותג, כמי שמייצר חיבורים מפתיעים ועוסק בנתינה מתוך נוכחות ועוצמה, התבטאה בשם החדש: TNX.
עמותת "שכולו טוב" לשיקום מתמודדי נפש, פיתחה מודל תעסוקתי וחברתי מהפכני, המשלב את המתמודדים בכל שלבי היצור והשיווק: מהיצור דרך האריזה ועד המכירה עצמה, בדוכנים יעודיים בקניונים. המודל, הראשון מסוגו בעולם, זכה בפרסים מטעם האו״ם והפורום הכלכלי העולמי. אך בשטח עצמו, המותג לא המריא. הניראות שידרה נזקקות וקושי, במקום עדכניות ולייפסטייל של מותג מתנות נחשק. למרבה הגאווה, העמותה העניקה לנו את הזכות להרתם למשימה ולהוביל את אחד מתהליכי המיתוג המשמעותיים במשרד.
כולנו הסכמנו שפריצת הדרך הבינלאומית של המודל, הכוללת את שלבי הייצור, האריזה והמכירה, לא צריכה להעצר דווקא אצלינו. החלטנו להפוך את המיתוג לשלב הנוסף והרביעי של המודל – ולתת למתמודדים את הבמה גם כאן, בדרך שתעצים אותם ואת המותג יחד. למדנו שהקושי שחווים המתמודדים בעולם החיצוני, עומד בניגוד מוחלט לעולמם הפנימי העשיר בתוכן, צבע, דימיון וחיים. הויזואליות חדשה שיצרנו מתבססת על יצירות מלאות אור וצבע של המתמודדים, שלקחו חלק פעיל במיתוג. יחד איתם הפכנו את TNX למותג מתנות נחשק, החוגג את החיבורים המפתיעים שהוא יוצר.
התהליך, שכלל שינוי יסודי ומקיף של 360 מעלות, כלל גם ניימינג חדש. השם הקודם – "ערכותי", לא שידר מסר ברור והעביר תחושת נזקקות. המהות החדשה של המותג, כמי שמייצר חיבורים מפתיעים ועוסק בנתינה מתוך נוכחות ועוצמה, התבטאה בשם החדש: TNX.
התהליך, שכלל שינוי יסודי ומקיף של 360 מעלות, כלל גם ניימינג חדש. השם הקודם – "ערכותי", לא שידר מסר ברור והעביר תחושת נזקקות. המהות החדשה של המותג, כמי שמייצר חיבורים מפתיעים ועוסק בנתינה מתוך נוכחות ועוצמה, התבטאה בשם החדש: TNX.
כשמתמודדי נפש לוקחים חלק בעיצוב שפה מותגית, דברים נהדרים קורים
כשמתמודדי נפש לוקחים חלק בעיצוב שפה מותגית, דברים נהדרים קורים
סדנת ההשראה שפיתחנו במיוחד עבור התהליך, כללה תרגילים יצירתיים ורגשיים שסייעו לנו לגלות את הרוח המניעה את המותג ומבטאת את הצעת הערך שלו. יחד הצלחנו להגיע אל המהות המדויקת של המותג, אותה הגדרנו כ"חיבורים מפתיעים"- בין מיינסטרים לשונות, בין חברתיות למסחריות, בין עסקים לשיקום, בין מתנות שוות למחירים נגישים ובין עבודת יד לאנשים אמיתיים.
סדנת ההשראה שפיתחנו במיוחד עבור התהליך, כללה תרגילים יצירתיים ורגשיים שסייעו לנו לגלות את הרוח המניעה את המותג ומבטאת את הצעת הערך שלו. יחד הצלחנו להגיע אל המהות המדויקת של המותג, אותה הגדרנו כ"חיבורים מפתיעים"- בין מיינסטרים לשונות, בין חברתיות למסחריות, בין עסקים לשיקום, בין מתנות שוות למחירים נגישים ובין עבודת יד לאנשים אמיתיים.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.