בתהליך האסטרטגי המשותף צללנו עם הלקוח אל ליבת המותג, במטרה לצאת עם אמירה שתבטא את גרעין האמת שלו במדויק. המורכבות של עמדות הטעינה בבתים המשותפים, היא אתגר מהסוג שהמותג שלנו נולד לפצח. התמחות בת עשרות שנים בפרויקטי תשתיות חשמל ואנרגיה בבניינים, יצרה טכנולוגיה פורצת דרך שהופכת את המורכב לפשוט עבור הלקוח. כל מה שעליו לעשות זה לחבר את הרכב לטעינה. כך נולדה ההבטחה המותגית של Sync : טעינה בבניין משותף זה מורכב. אנחנו נעשה לכם את זה פשוט. הבטחה המבליטה את הבידול המוצרי וממצבת את כהנא כאוטוריטה בתחום וכמחנכת שוק.
בהלימה עם שם המותג, גם הלוגו נותן את הבמה כולה לחדשנות הטכנולוגית, המבוססת על סנכרון בין עמדות הטעינה של הרכבים. הריבוע המלא מסמל את התוצאה הסופית – בסוף הסנכרון, כל הרכבים מלאים בשלמותם.