החיפוש אחר הפתרון המדויק ביותר למהות אותה זיקקנו, לווה בתהליך קריאטיבי ארוך. תוך שימור סמל האינפיניטי שהוא אחד הנכסים המיתוגיים של Team8 . באחת הסדנאות שערכנו תחת הכותרת Rethink infinity התבקשו המעצבים להמציא מחדש את סמל האינפיניטי, אחד הנכסים המיתוגיים של Team8. הסמל פורק והורכב בחזרה לצורת אינפיניטי חדשה, המבטאת את מערכת היחסים שיוצרת Team8 בין הסטארטאפים למשקיעים, המבוססת על הזנה אינסופית של פידבקים. זו הסיבה לכך שהלוגו הוא לעולם דינמי ונושם, וצורת האינפיניטי החדשה גם היא תמיד משתנה.