מיתוג
כדי לצמוח, מותג חייב לדעת לייצר רגש. כדי שזה יקרה, חייבים להתקיים שני שלבים: הראשון הוא אסטרטגיה מדויקת – היכולת לזהות, לזקק וליצור את ההבטחה ואת הסיפור המדויק של המותג. השלב השני – לתרגם את סיפור המותג לשפה בולטת וחזקה, שתהפוך לטביעת האצבע של המותג ותעבור כחוט שני בכל ממשקי המגע עם הקהלים הרלוונטיים, ותייצר להם את התחושה והחוויה הנכונה לאותו מפגש. השפה חייבת לכלול את סט החוקים והעקרונות שיגדירו את גבולות הגזרה של המותג, את מגרש המשחקים שבתוכו אפשר לשחק, להתפתח ולצמוח.