Roboteam היא חברת סטארטאפ ישראלית מובילה בתחום הפיתוח והיצור של רובוטים לתעשיות בטחוניות. אבל מה קורה כשהיא רוצה להתרחב גם לתחום האזרחי, ולהשתמש ביכולות הטכנולוגיות המתקדמות הללו לטובת בני אדם? איך עושים את המעבר התדמיתי מחברה שעוסקת ברובוטים, לחברה שעוסקת באנשים? תהליך המיתוג של Roboteam הציב בפנינו אתגר – ליצור שפה תקשורתית שתציב את האנושיות בפרונט ותהיה רלוונטית לשוק הצבאי והאזרחי כאחד.
המסע אל ליבת המותג הביא אותנו לתובנה שאמנם הביזנס של Roboteam הוא הארד קור טכנולוגיה, אבל הצורך שהיא מספקת באמצעות הטכנולוגיה הוא צורך אנושי – בבטחון, בנוחות, בתקשורת וצרכים אנושיים אחרים. תובנה זו נתמכת גם בערכים העומדים בבסיס החברה – אנושיות ועבודת צוות ואותם זיקקנו לשני מילים – Human driven. מהות זו מתבטאת גם שפת המותג המדגישה את החיבור המיוחד בין טכנולוגיה לאנושיות.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.