איך מעצבים מהמילה "ישראל" לוגו, ללא שימוש באותיות ובפונט? זו היתה המשימה שנתנו לצוות המעצבים שלנו, שעשו שימוש במגבלה כדי להוליד משהו חדש.
נענינו בהתרגשות לאתגר של משרד החוץ, שהזמין אותנו להשתתף במכרז למיתוג מדינת ישראל. חברת האסטרטגיה הבריטית Acanchi הביאה הבטחה מותגית מלאת השראה, שמשנה את הנראטיב מבלי ליפול לאף בור אפשרי: CREATIVE ENERGY. האתגר היה כמובן – לנצח במכרז, אבל כדי שזה יקרה, הבנו שבמקום לדבר על CREATIVE ENERGY אנחנו צריכים להיות הדבר עצמו. אבל איך הופכים להיות CREATIVE ENERGY ?
השתמשנו בכל התותחים הכבדים שפיתחנו עבור לקוחותינו, עבור עצמינו. סדנאות, תרגילים ומה לא. התובנה שהביאה לפיצוח היתה שמה שמייחד את הסטארטאפיסטים הישראלים הוא היכולת לראות מעבר למגבלות. לא לעצור בגללן אלא להיפך, לחשוב רחוק יותר. הבריף לקריאיטיב היה – תמציאו לישראל לוגו חדש, בעזרת כל כלי שהוא לא פונט. לא מצאתם כזה? אז תמציאו אותו. בריף שמצד אחד מגביל, ומצד שני מאפשר ליצירתיות האמיתית, הגולמית, לפרוץ החוצה.
יצרנו מנגנון בניית אותיות שמורכב מ- 3 צורות: משולש, ריבוע ועיגול, בתוך גריד של 48 כשנת הקמת המדינה. בסיוע מעצב בינלאומי, פיתחנו דרך המנגנון מערך שלם של צורות, צבעים ואותיות שמרכיבות את המילה ישראל באינסוף דרכים שונות. בשלב הבא, יצרנו את הקמפיין השיווקי: מהלך שמזמין את הקהל הרחב להכנס לאתר יעודי ובו תוכנה יחודית שפיתחנו, ולעצב מתוך מאגר אינסופי של צורות, אותיות וצבעים, את הלוגו האישי שלהם לישראל. למהלך, הראשון מסוגו בעולם, קראנו The first ever user- generated brand identity. הפכנו את ההבטחה- CREATIVE ENERGY – לפלטפורמה שמאפשרת לכל אחד לחוות את ה- CREATIVE ENERGY שבתוכו. ועדת המכרז, שהורכבה מדמויות איקוניות בתרבות הישראלית, בחרה בנו פה אחד כזוכים.
איך מעצבים מהמילה "ישראל" לוגו, ללא שימוש באותיות ובפונט? זו היתה המשימה שנתנו לצוות המעצבים שלנו, שעשו שימוש במגבלה כדי להוליד משהו חדש.
איך מעצבים מהמילה "ישראל" לוגו, ללא שימוש באותיות ובפונט? זו היתה המשימה שנתנו לצוות המעצבים שלנו, שעשו שימוש במגבלה כדי להוליד משהו חדש.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.