ניצבנו בפני אתגר ייחודי בבניית זהות מותג עבור ING היא רשת חנויות פרימיום המתמקדת באופנת אקטיב ומותגי לייפסטייל בינלאומיים. שוק האקטיב נמצא בצמיחה גדולה בשנים האחרונות והיה צורך להבין לעומק את הקטגוריה על מנת לשקף את הערכים הייחודיים של המותג, אשר באים לידי ביטוי באיכות גבוהה, חדשנות עיצובית, וסגנון חיים הוליסטי ומעצים. בנוסף, על מנת ליצור בידול משמעותי שימשוך את תשומת הלב של קהל היעד היה צורך לבנות זהות מותג אשר תצליח לבסס קשר רגשי עמוק עם קהל היעד.
הרעיון המארגן אשר מחבר בין המותגים וקהל היעד התחדד סביב הקונספט של ״חממה למותגים ואנשים צומחים״ והפתרון הקריאטיבי התמקד על הבטחת המותג “Let’s Grow”, המדגישה העצמה אישית, התפתחות מתמדת ושאיפה למימוש עצמי. פיתחנו שפה עיצובית מוקפדת ומינימליסטית ששמה דגש על איזון בין אסתטיקה, זרימה וצמיחה. יצרנו חוויית מותג הוליסטית אשר מציבה במרכז את חוויית הקנייה עם דגש על שילוב מושלם בין נוחות, תחושת ביטחון, שייכות לקהילה והשראה לגדול ולהתפתח.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.