הייסנס הוא ענק אלקטרוניקה סיני אבל הוא מפתח טכנולוגיות חדשניות שמשאירות אבק למותגים מובילים בתחום. כאן בישראל, הצרכנים הביטו בו בהתנשאות מסוימת, כעל "מותג מדבקה" קלאסי ונטול הילה טכנולוגית. לכן התבקשנו לייצר קמפיין פרסומי שישיק את מסכי הטלויזיה בטכנולוגיית ULED ויתקן את התפיסה המוטעית ולמצב את הייסנס כשחקן לגיטימי ומוביל טכנולוגית.
עברנו תהליך מעמיק של פיצוח אסטרטגיה קריאטיבית, שהוביל אותנו לתובנת המפתח: לעין האנושית יש פוטנציאל אינסופי. הטכנולוגיה החדשה של הייסנס, ULED – מאפשרת לעין שלנו למצות אותו במלואו. יצרנו סרטון ויזואלי עוצמתי שהצליח, בתקציב לא גבוה, להפנט את הקהלים הרלוונטיים למסך, תוך שהוא מעביר באופן חד וברור את המסר – בואו ניתן לעין שלנו את הטוב ביותר שהטכנולוגיה מאפשרת לה.
עלייה בכוונת הרכישה של מסכי הייסנס
מהצופים בפלטפורמות הדיגיטליות צפו בסרטון עד סיומו
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.