בעזרת טכנולוגית מציאות רבודה, עזרנו ללקוחות להבין איך ישתלב מקרר Hisense בבית שלכם, וישדרג את פני המטבח.
ענק האלקטרוניקה הסיני החדשני הייסנס, סבל מתדמית מוטעית של "מותג מדבקה" ומנחיתות בתפיסת האיכות שלו, לעומת מותגי מקררים נחשקים כמו סמסונג, LG ואחרים. האתגר שעמד בפנינו בהשקת קולקציית המקררים החדשה מבית Hisense, היה לשנות את התפיסה כלפיו מאנדרדוג למותג נחשק, הניצב בשורה אחת עם השמות המובילים בתחום.
התחברנו לטרנד העולמי שהפך את המטבח לאלמנט עיצובי המשקף את הטעם הגבוה והעדכני של בעליו. אימצנו את החוזקה העיקרית של המקרר- העיצוב השיקי – כערך מוביל ולקחנו בעלות על הסטייל והדיזיין במטבח. הקמפיין שיצרנו והתמקד בדגם בעל הצבע השחור, שילב בין עולמות ה- fashion והפוד-אפיל עם אימג'ים סקסיים ומלאי חושניות, בשילוב כותרות שהדגישו את החוויה הויזואלית החדשה שמקרר Hisense מביא למטבח.
אסטרטגיה מבודלת שלוקחת בעלות על הסטייל העיצובי במטבח. פרסומת וחסויות TV שהעצימו את המסר עם ויזואליה בולטת. קמפיין וידאו דיגיטל בשילוב כלים חדשניים. מגוון כלים דיגיטליים – באנרים, באמפרים, פרירולים ואחרים. קמפיין סטורי בפייסבוק ובאינסטגרם הדגיש את החיבור לעולמות ה- .fashion
עלייה בכוונת הרכישה של מותג Hisense
תפיסת המותג עברה מהפך של 180 מעלות והוא מזוהה עם יוקרה ונחשקות. עליה של 30% במכירות מקררי המותג Hisense.
בעזרת טכנולוגית מציאות רבודה, עזרנו ללקוחות להבין איך ישתלב מקרר Hisense בבית שלכם, וישדרג את פני המטבח.
בעזרת טכנולוגית מציאות רבודה, עזרנו ללקוחות להבין איך ישתלב מקרר Hisense בבית שלכם, וישדרג את פני המטבח.
השתמשנו בשאלון דיגיטלי חכם, שנועד לאסוף מידע קולע לגבי צורכי הלקוחות. לאחר מכן טירגטנו אותם בבאנרים המתאימים לצרכים הרלוונטיים להם.
השתמשנו בשאלון דיגיטלי חכם, שנועד לאסוף מידע קולע לגבי צורכי הלקוחות. לאחר מכן טירגטנו אותם בבאנרים המתאימים לצרכים הרלוונטיים להם.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.