שמש, חמניה, סמיילי… הצבע הצהוב לא רק מתחבר לסימבולים חיוביים ואופטימיים, הוא גם מייצר בידול מול הצבעוניות הקרה וה"קלינית" של קטגוריית הפארם, באופן שמעביר מסר חד משמעי – חוקי הפארם משתנים.
לא בכל יום מגיעים שני יזמים צעירים, ומבקשים ליצור אלטרנטיבה אמיתית לשתי ענקיות הפארם המסורתיות, השולטות בשוק הישראלי. לחזון של הרשת הצעירה, להנגיש את הפארם לכולם עם מוצרים איכותיים, בכמויות הנכונות ובמחירים הוגנים, התחברנו מיידית. לקראת השקת הסניף הראשון בקינג ג'ורג' – הלב האורבני של תל אביב, נדרשנו לבנות מותג חדש לגמרי, שמדבר בשפת עולמות הפארם אך ממצב עצמו כ"נו בולשיט ברנד". במקום קמפיינים מפוצצים – הוגנות, מינמליזם ושקיפות.
השיח עם הלקוח סביב החזון החדשני, הביא אותנו להבנה שהמוטיבציה העיקרית של היזמים היא, פשוטו כמשמעו – לעשות טוב. לאפשר לצרכן הישראלי לשלם מחירים הוגנים תמורת מוצרי פארם איכותיים, כמו בחו"ל. כך שמעבר למחירים הנמוכים, המיצוב של הרשת חייב להעביר את הבשורה והמהות האמיתית. כך נבחר השם GoodPharm, המלווה בטאגליין "פארם במחירים טובים". ניכסנו למותג צבעוניות שונה ובולטת המשדרת אופטימיות. פיתחנו שפה תקשורתית המבטאת את הפשטות, האיכות והשקיפות ויצרנו סדרת כלים המלווים את כל חווית המותג.
בתוך זמן קצר יחסית, הצליחה הרשת לכבוש נתח גדול מהשוק עם 23 סניפים ברחבי הארץ ומחזור מכירות של 200 מיליון שח בשנה (נכון ל- 2020), עד לרכישתה ע"י רמי לוי.
שמש, חמניה, סמיילי… הצבע הצהוב לא רק מתחבר לסימבולים חיוביים ואופטימיים, הוא גם מייצר בידול מול הצבעוניות הקרה וה"קלינית" של קטגוריית הפארם, באופן שמעביר מסר חד משמעי – חוקי הפארם משתנים.
שמש, חמניה, סמיילי… הצבע הצהוב לא רק מתחבר לסימבולים חיוביים ואופטימיים, הוא גם מייצר בידול מול הצבעוניות הקרה וה"קלינית" של קטגוריית הפארם, באופן שמעביר מסר חד משמעי – חוקי הפארם משתנים.
לקראת השקת המותג הפרטי בנינו ארכיטקטורת מותג תחת אסטרטגיית Branded house. יצרנו שפה ויזואלית המשקפת זיקה מוחלטת למותג העל.
לקראת השקת המותג הפרטי בנינו ארכיטקטורת מותג תחת אסטרטגיית Branded house. יצרנו שפה ויזואלית המשקפת זיקה מוחלטת למותג העל.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.