בסדנא משותפת עם הלקוח דייקנו והגדרנו מחדש את זהות המותג, דרך החוויה שהוא מייצר: הרמוניה, חום, שמחה, צבעוניות, עושר, אנרגיה טובה, חיבור, קירבה… קשת שלמה של רגשות חיוביים שהפכנו לשתי מילים: Feel Good. במקביל, חיפשנו הגדרה מיצובית חדשה, ש"תאסוף" את מגוון עולמות התוכן עליהם נפרש המותג. כך נולדה המשגה חדשה בקטגוריית עיצוב הפנים – living mode – אופנת מגורים. את שני הביטויים חיברנו להבטחה אחת: feel good living mode. הסלוגן – Feel Good Living – מבטא את השאיפה לייצר את אותה קשת רגשות חיוביים, את ה- Feel Good – בכמה שיותר בתים, לכמה שיותר אנשים.