לפני כ- 15 שנים, רכשה קבוצת שטראוס את מותג המים תמי 4, מתוך חזון על יצירת מותג בינלאומי חדש – שטראוס מים. כעבור כמה שנים, כשהתגלה שיותר מ- 90% מהישראלים עדיין משתמשים בשם "תמי 4", שטראוס לקחו החלטה – להתאים את המיתוג לתפיסה הצרכנית, ולהשתמש בנכסיות של "תמי 4" לחיזוק מותג העל שטראוס, ולהיפך. האתגר שלנו היה כפול: שינוי יחסי הגומלין בארכיטקטורת המותג וגיבוש ההבטחה המותגית של תמי 4.
שטראוס מים יצאה במהלך רב-מערכתי לשדרוג חווית המשתמשים, בכל הרמות – מאיכות המים ועד חווית הצריכה: מטכנולוגיה שעושה פרסונליזציה של חווית המים לכל אחד מבני המשפחה, ועד מתקני מים חדשניים באוניברסיטאות, בהם ניתן לבקבק מים מטוהרים בלחיצת כפתור, בעלות סמלית. ברמת ארכיטקטורת המותג, שינינו את יחסי הגומלין כך שתמי 4 הוא המוביל ושטראוס מים הוא ה- endorser, התומך. הפיצוח של הבטחת המותג החדשה – עושים פלאות במים – הוא למעשה אדפטציה של הבטחת מותג העל שטראוס (מחוללים פלאות), לעולם המים.
בנינו פאלטת צבעים מותגית המתקשרת עם מותג-העל שטראוס. יצרנו שפה ויזואלית המבוססת על צילומים בבתים ישראליים עם משפחות ישראליות, שמדגימות את חווית המשתמש במים באופן מאוד אותנטי ואנושי.
בנינו פאלטת צבעים מותגית המתקשרת עם מותג-העל שטראוס. יצרנו שפה ויזואלית המבוססת על צילומים בבתים ישראליים עם משפחות ישראליות, שמדגימות את חווית המשתמש במים באופן מאוד אותנטי ואנושי.
לקחנו את כל המוצרים המהווים מותג בפני עצמו, כגון Maze, Primo ואחרים, וחיברנו אותם למותג תמי 4 כתתי-מותג. ברמת הלוגו, הפכנו את האות a במילה Tami לטיפת המים, שהיא ה- essense של ההבטחה "עושים פלאות במים".
לקחנו את כל המוצרים המהווים מותג בפני עצמו, כגון Maze, Primo ואחרים, וחיברנו אותם למותג תמי 4 כתתי-מותג. ברמת הלוגו, הפכנו את האות a במילה Tami לטיפת המים, שהיא ה- essense של ההבטחה "עושים פלאות במים".
מתוך הבנה שעיצוב שווה מיצוב, בנינו שיטת תקשורת יעודית לרשתות השיווק – נקודת המגע המשמעותית ביותר עם הצרכן. יצרנו לליין המוצרים והאריזות נראות חדשה ונחשקת, שנותנת פייט עיצובי למותג כמו נספרסו – המתחרה העיקרי שלנו על השיש במטבח הישראלי העדכני.
מתוך הבנה שעיצוב שווה מיצוב, בנינו שיטת תקשורת יעודית לרשתות השיווק – נקודת המגע המשמעותית ביותר עם הצרכן. יצרנו לליין המוצרים והאריזות נראות חדשה ונחשקת, שנותנת פייט עיצובי למותג כמו נספרסו – המתחרה העיקרי שלנו על השיש במטבח הישראלי העדכני.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.