הלוגו ההיסטורי שליווה את התזמורת מימי טרום המדינה, התבסס על סמל המנורה המשמש גם כסמל המדינה. כדי לבדל ביניהם, הוספנו לצד המנורה קולן. הורדת המילה "תזמורת" והשארת הצירוף "הפילהרמונית הישראלית", העניקה ללוגו נוכחות משמעותית ובולטת בגריד.
ב- 2019 נפל דבר בפילהרמונית, עת העביר המנהל האגדי זובין מהטה את שרביט המנצחים לידי להב שני הצעיר. חילופי הדורות הולידו צורך ברענון מותגי כולל, שיצליח לתרגם את השפה המוזיקלית העשירה לשפה ויזואלית על כל נגזרותיה. האתגר היה כפול: נדרשנו ליצור שפה שתדבר לקהלים חדשים ועדכניים הנחשפים למותג בעולמות הדיגיטל, ויחד עם זאת תשמר את המורשת והנכסים בני עשרות השנים של התזמורת.
אז איך בכלל ניגשים למותג שהוא נכס לאומי ותרבותי? מתוך הבנה שחייבים "לגעת ברוח" של המותג כדי לזקק אותה, בילינו שעות אינספור עם הנגנים, בקונצרטים ובחזרות. הבנו שהדרך למחוזות חדשים מתחילה בחיבור בין הקלאסי לעכשווי, בדרך שתאפשר לספר את חווית המותג במגוון פלטפורמות וצורות חדשות ודינמיות. זיקקנו את מהות המותג בהשראת האימרה הידועה של וולט דיסני – לספר סיפור ישן בדרך חדשה.
במהלך סדנת ה- design thinking שפיתחנו, זיקקנו עבור המותג את המהות שתשפיע על כל היבטיו – מהפרשנות המוזיקלית, דרך השפה התקשורתית ועד חווית הבילוי של הלקוח: מחויבות לחפש כל הזמן דרכים חדשות לספר סיפורים ישנים. בהשראת מוצרים חווייתיים שפותחו בעולם, פיתחנו עם הנגנים סדרת מוצרים וממשקים המפגישים קהלים חדשים עם המוזיקה הקלאסית, בצורה שהם טרם פגשו.
הלוגו ההיסטורי שליווה את התזמורת מימי טרום המדינה, התבסס על סמל המנורה המשמש גם כסמל המדינה. כדי לבדל ביניהם, הוספנו לצד המנורה קולן. הורדת המילה "תזמורת" והשארת הצירוף "הפילהרמונית הישראלית", העניקה ללוגו נוכחות משמעותית ובולטת בגריד.
הלוגו ההיסטורי שליווה את התזמורת מימי טרום המדינה, התבסס על סמל המנורה המשמש גם כסמל המדינה. כדי לבדל ביניהם, הוספנו לצד המנורה קולן. הורדת המילה "תזמורת" והשארת הצירוף "הפילהרמונית הישראלית", העניקה ללוגו נוכחות משמעותית ובולטת בגריד.
במהלך סדנת improv design נחשפנו למנעד העשיר בין הטונים הגבוהים לנמוכים במוזיקה הקלאסית, בדומה למנעד הגוונים החמים מול הקרים מעולם הצבע. יצרנו מערכת צבעוניות מותגית ראשונה מסוגה בעולם, המקבילה למנעד מוזיקלי: צבעים חמים וקרים מול טונים גבוהים ונמוכים, כשמגוון אפשרויות המשחק ביניהם מבטא את עושר החוויה המוזיקלית.
במהלך סדנת improv design נחשפנו למנעד העשיר בין הטונים הגבוהים לנמוכים במוזיקה הקלאסית, בדומה למנעד הגוונים החמים מול הקרים מעולם הצבע. יצרנו מערכת צבעוניות מותגית ראשונה מסוגה בעולם, המקבילה למנעד מוזיקלי: צבעים חמים וקרים מול טונים גבוהים ונמוכים, כשמגוון אפשרויות המשחק ביניהם מבטא את עושר החוויה המוזיקלית.
פוסטרים שיווקים: לאוניד קבקוס והתשיעית של מהלר
השפה התקשורתית הקודמת התבססה על היררכיה ברורה של פונט, תמונה ולוגו. כדי לעדכן אותה, היה צורך לייצר את 3 הכלים הללו מחדש. יצרנו מערכת גרידים הכוללים 5 מסרים, בהשראת החמשה המוזיקלית. פיתחנו שפה עשירה בצילומים המדגישים את הפן האנושי של הנגנים. בחרנו פונט מנדטורי עם משקל צר וגבוה עם צורניות דמויית תו, המאפשר להנכיח את שמות המנצחים והיצירות.
השפה התקשורתית הקודמת התבססה על היררכיה ברורה של פונט, תמונה ולוגו. כדי לעדכן אותה, היה צורך לייצר את 3 הכלים הללו מחדש. יצרנו מערכת גרידים הכוללים 5 מסרים, בהשראת החמשה המוזיקלית. פיתחנו שפה עשירה בצילומים המדגישים את הפן האנושי של הנגנים. בחרנו פונט מנדטורי עם משקל צר וגבוה עם צורניות דמויית תו, המאפשר להנכיח את שמות המנצחים והיצירות.
"זה לא רק יפה, אלא גם חדשני, ולא פחות מזה מעביר מסר חשוב: לא רק שמכל צליל אפשר לברוא מוזיקה, אלא שגם המוזיקה שנוצרת משלל הצלילים שמרחפים בחללו של העולם אינה ניתנת לשום פירוש שקשור בסופו של דבר לעולם הזה."
"Any time there is access to historical artifacts only good things can come out of it and I think they were able to extract some pretty basic and useful things as starting points to build a new language."
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.