הבריף שקיבלו הסטודנטים: לקחת מותג פרו-בונו ולהפוך אותו למותג שמדבר אופנה. כעבור שבוע, הציגו שתי קבוצות העבודה פרזנטציית מיתוג מקיפה ללקוח: עדכון הלוגו והאלמנטים הגרפיים לשפה של אופנה ועדכניות, אדפטציה לישומי דיגיטל – אתר קניות אונליין ונראות ברשתות חברתיות, ומוצרים נלווים כמו תיקי נשיאה, טיקטים ועוד. כולם יצאנו מורווחים: הסטודנטים קיבלו הזדמנות לקמפיין אמיתי, הלקוח קיבל תוצרים מרהיבים ואנחנו זכינו להיות חלק מתהליך יצירה שכולו טוב.