מתוך התפיסה של המותג כפלטפורמה ליצירה של אמנות, בנינו את מתודולוגיית Art support Art : מודל רווחיות משותף שתומך חזרה באמנים, באמצעות הקצאת חלק מהרווחים למלגות עבור אמנים צעירים.
זה התחיל מרעיון למותג גרביים מעוצבות, ונגמר בפלטפורמה חדשה למכירת אמנות. ברעיון של היזם התאהבנו מיד, אבל הרגיש לנו שהבידול התחרותי צריך לבוא מהמודל העסקי עצמו. מהבנה זו נולד Collectoe – מותג גרביים שלא מוכר גרביים, אלא אמנות. קולקטו יצרה עבור אמנים ברחבי העולם פלטפורמה חדשה להציג את יצירותיהם באמצעות מודל רווחיות משותף – art support art – שמקצה חלק מהרווחים למלגות לאמנים צעירים.
תחת ההבטחה המותגית we don't sell socks, we sell art בנינו מותג פלטפורמה ראשון מסוגו, שהוא בעצם גלריה להצגת יצירות אמנות. ההשראה העיצובית נלקחה מעולם הגלריות לאמנות – רקע לבן שנותן את המקום ליצירות האמנות עצמן. המותג עצמו נותר כמעט שקוף ונותן את הבמה כולה לאמנים וליצירה שלהם. יחד עם היזם יצרנו מותג קוסמופוליטי חדשני ופורץ דרך, שהפך את האמנות והמסחר לשפה אחת.
מתוך התפיסה של המותג כפלטפורמה ליצירה של אמנות, בנינו את מתודולוגיית Art support Art : מודל רווחיות משותף שתומך חזרה באמנים, באמצעות הקצאת חלק מהרווחים למלגות עבור אמנים צעירים.
מתוך התפיסה של המותג כפלטפורמה ליצירה של אמנות, בנינו את מתודולוגיית Art support Art : מודל רווחיות משותף שתומך חזרה באמנים, באמצעות הקצאת חלק מהרווחים למלגות עבור אמנים צעירים.
כמותג שבמהותו הוא פלטפורמה, מעין גלריה להצגת אמנות, יצרנו לו שפה מאוד נקייה ומינימליסטית, נטולת צבעוניות אבל מאוד עדכנית, כמו קיר של גלריה מודרנית. דגש מיוחד ניתן לחווית ההגשה של המוצר, שמגיע ארוז בקופסאות מיוחדות שמציגות מסרים מעניינים מעולמות התוכן הרלוונטיים.
כמותג שבמהותו הוא פלטפורמה, מעין גלריה להצגת אמנות, יצרנו לו שפה מאוד נקייה ומינימליסטית, נטולת צבעוניות אבל מאוד עדכנית, כמו קיר של גלריה מודרנית. דגש מיוחד ניתן לחווית ההגשה של המוצר, שמגיע ארוז בקופסאות מיוחדות שמציגות מסרים מעניינים מעולמות התוכן הרלוונטיים.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.