את המחקר האסטרטגי עשינו בשטח – בעיר עצמה, בה יכולנו לחוש את הווייב המקומי ולהתחבר לתושבים ולקהלים התיירותיים השונים. מיפינו את השוק, המאפיינים והצרכים. קיימנו סדנאות ותהליכים עם הלקוח בחיפוש המכנה המשותף הרגשי שיחבר את הכל, לזהות מותגית רלוונטית ומבודלת. גילינו שהצורך הרגשי של הקהל הוא בחווייה של gathering, של "ביחדנס". להרגיש חיבור אנושי אמיתי בעולם שהפך דיגיטלי, מלאכותי וממוסך.
זהות מותג
הבנו, שהבידול שלנו טמון ביצירה של קהילה פועמת של אנשים מכל העולם, סביב עולמות תוכן של חוויות, חיבורים אנושיים והתפתחות אישית, תוך חיבור אותנטי לחוויה המקומית. תמצתנו את זה להבטחת מותג בת שתי מילים: Together Experience. מכאן יצאנו לבנות את השפה המותגית החדשה, שתתבטא בכל נקודות המגע עם הלקוח – מהפרסום והסושיאל, חווית המשתמש בדיגיטל ובביצוע ההזמנה, ועד חווית האירוח במלונות המותג עצמם.
חווית מותג
יצרנו פלטפורמת תיירות יחודית שפוגשת את האורחים במבנים היסטוריים שונים במרקם הרובע, עם פתרונות אירוח למגוון צרכים והעדפות, מיחידות קפסולה (פוד הוטל), חדרי הוסטל ועד דירות אירוח – כולם בסטנדרט פרימיום, עם חווית בוטיק עיצובית ואסתטית רב-חושית, אקלקטית וצבעונית. תחת הקונספט Together Experience תוכננו מרחבי מפגש משותפים לאורחי המלונות השונים – בריכה מרכזית, ברים, מסעדות, לובאים וגגות פתוחים, חללי מיטאפ ועוד. הוקמה חברת בת לפיתוח תוכן חווייתי עם פעילויות וארועים משותפים, חלקם בשיתוף המקומיים – האפי האוור וערבי קריוקי, סדנאות יוגה, פוצ'וולי חופים, טיולי יום בטבע, יזמויות חברתיות ועוד, כחלק אינטגרלי מחווית האירוח.