בניית אסטרטגיית מותג
לימוד ומחקר
למידה תוך חקירה לעומק של המוצרים, השירותים, הקהלים והסביבה התחרותית לצד המגמות הגלובליות, דרך כלים קלאסיים לצד כלים חדשניים ויחודיים שפותחו ב- OPEN במהלך השנים.
סדנאות OPEN LAB
סדנאות חשיבה וסיעור מוחות משותף לנו וללקוח, אותן אנו מפתחים In-House ומתאימים באופן יעודי לצרכים ולמטרות של כל לקוח וכל מותג בפני עצמו.
הגדרת אסטרטגיית המותג
אחד הרגעים המשמעותיים והמרגשים בתהליך הוא זיקוק וגיבוש הרעיון או הסיפור היחודי של המותג, והגדרת הערכים ומאפייני האישיות שלו. כאן נוצר הבסיס לחווית המותג השלמה, אותה נתקשר לקהל היעד דרך כלים שונים, במגוון נקודות המגע ב"מסע הלקוח".
ארכיטקטורת מותג
יצירת חוקיות ברורה ושיטתית שתסייע למותג לנהל את הפורטפוליו הקיים והעתידי שלו. כולל הגדרה של מערכת היחסים בין מותג העל, "המטריה", למותגי המשנה שתחתיו.