תהליך המיתוג שלקח אותנו לקצה

ההבטחה: Your edge in the field

התהליך שכלל בין היתר סדנה פורצת דרך, הביא אותנו לתובנה משמעותית על מהות המותג: לקחת את הדברים לקצה, ל- egde. מהטכנולוגיות והחדשנות המוצרית, דרך היכולות שהיא מאפשרת ללקוח ועד התוצאות שהוא ישיג בזכותו. כך נולדה הבטחה מותגית חזקה ורלוונטית, הן כלפי הארגון והן ללקוח – your edge in the field.

ההבטחה: Your edge in the field

התהליך שכלל בין היתר סדנה פורצת דרך, הביא אותנו לתובנה משמעותית על מהות המותג: לקחת את הדברים לקצה, ל- egde. מהטכנולוגיות והחדשנות המוצרית, דרך היכולות שהיא מאפשרת ללקוח ועד התוצאות שהוא ישיג בזכותו. כך נולדה הבטחה מותגית חזקה ורלוונטית, הן כלפי הארגון והן ללקוח – your edge in the field.

לוגו, צבעוניות וטיפוגרפיה

הלוגו החדש מבטא את ערך האדג'יות הן בצורניות והן בצבעוניות. בנינו גריד שמקיף את כל האותיות עם צורניות חדה שמדגישה את הקצוות. יצרנו צבעוניות יחודית עם אלמנט באדום-אש, שמתחבר ל"קילריות" של המותג ובולט על גבי השחור והלבן הטכנולוגיים. הטיפוגרפיה שבנינו בולטת בריווח ואיוורור, רפרנס לסביבה בה חי המותג – השמיים.

לוגו, צבעוניות וטיפוגרפיה

הלוגו החדש מבטא את ערך האדג'יות הן בצורניות והן בצבעוניות. בנינו גריד שמקיף את כל האותיות עם צורניות חדה שמדגישה את הקצוות. יצרנו צבעוניות יחודית עם אלמנט באדום-אש, שמתחבר ל"קילריות" של המותג ובולט על גבי השחור והלבן הטכנולוגיים. הטיפוגרפיה שבנינו בולטת בריווח ואיוורור, רפרנס לסביבה בה חי המותג – השמיים.

התרגום הקריאייטיבי והשפה הצילומית

זיהינו שעוצמת המותג נמצאת במוצרים שלו: מגוון רחב ועוצר נשימה של מטוסים מתקדמים ללא טייס, שלא קיבלו ביטוי באופן בו המותג הציג עצמו לעולם עד אז. במחקר שערכנו על האופן שבו מותגי הטכנולוגיה הבינלאומיים (טסלה, אפל ואחרים) מציגים את המוצרים – מאוזניות דרך אייפדים ועד רכבים חשמליים, קיבלנו תמונה ברורה: המוצרים הם הגיבורים, בכל מצב. יצאנו למהלך חדשני שלוקח את המותג מעולמות הצבא, אל הקאטינג אדג' של הטכנולוגיה ומציג את המלטי"ם של אירונאוטיקס, כמו שטסלה מציגה רכבים חדשים. כמו בכל מהלך פורץ דרך, נדרשו לא מעט אומץ ותעוזה מצד הלקוח, שלמרבה השמחה והגאוה הסכים בסופו של דבר ללכת עם הויז'ן שלנו. השפה משרתת את הבחירה הקריאטיבית להפוך את המטוסים לגיבורים, במהלך חדשני ובולט ביחס לשמרנות של הקטגוריה הבטחונית-צבאית. כיוון שתמונה שווה אלף מילים, לקחנו כל צילום של כל מוצר עד לקצה, בפרויקט ראשון מסוגו שכלל לא מעט ימי צילום.

התרגום הקריאייטיבי והשפה הצילומית

זיהינו שעוצמת המותג נמצאת במוצרים שלו: מגוון רחב ועוצר נשימה של מטוסים מתקדמים ללא טייס, שלא קיבלו ביטוי באופן בו המותג הציג עצמו לעולם עד אז. במחקר שערכנו על האופן שבו מותגי הטכנולוגיה הבינלאומיים (טסלה, אפל ואחרים) מציגים את המוצרים – מאוזניות דרך אייפדים ועד רכבים חשמליים, קיבלנו תמונה ברורה: המוצרים הם הגיבורים, בכל מצב. יצאנו למהלך חדשני שלוקח את המותג מעולמות הצבא, אל הקאטינג אדג' של הטכנולוגיה ומציג את המלטי"ם של אירונאוטיקס, כמו שטסלה מציגה רכבים חדשים. כמו בכל מהלך פורץ דרך, נדרשו לא מעט אומץ ותעוזה מצד הלקוח, שלמרבה השמחה והגאוה הסכים בסופו של דבר ללכת עם הויז'ן שלנו. השפה משרתת את הבחירה הקריאטיבית להפוך את המטוסים לגיבורים, במהלך חדשני ובולט ביחס לשמרנות של הקטגוריה הבטחונית-צבאית. כיוון שתמונה שווה אלף מילים, לקחנו כל צילום של כל מוצר עד לקצה, בפרויקט ראשון מסוגו שכלל לא מעט ימי צילום.

לעוד סיפורי צמיחה מרתקים

נשמח לעזור גם לכם לצמוח

  • אם יש לכם מיזם או פרויקט שזקוק למיתוג from scratch
  • אם המותג שלכם צריך חשיבה אסטרטגית חדשה
  • אם הגיע הזמן לחדש את השפה המיתוגית או הקונספט העיצובי
  • אם אתם רוצים לעבוד אצלינו ולהצמיח יחד איתנו מותגים, מבפנים

פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.

    בואו לצמוח איתנו

    Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.