התרגום הקריאייטיבי והשפה הצילומית
זיהינו שעוצמת המותג נמצאת במוצרים שלו: מגוון רחב ועוצר נשימה של מטוסים מתקדמים ללא טייס, שלא קיבלו ביטוי באופן בו המותג הציג עצמו לעולם עד אז. במחקר שערכנו על האופן שבו מותגי הטכנולוגיה הבינלאומיים (טסלה, אפל ואחרים) מציגים את המוצרים – מאוזניות דרך אייפדים ועד רכבים חשמליים, קיבלנו תמונה ברורה: המוצרים הם הגיבורים, בכל מצב. יצאנו למהלך חדשני שלוקח את המותג מעולמות הצבא, אל הקאטינג אדג' של הטכנולוגיה ומציג את המלטי"ם של אירונאוטיקס, כמו שטסלה מציגה רכבים חדשים. כמו בכל מהלך פורץ דרך, נדרשו לא מעט אומץ ותעוזה מצד הלקוח, שלמרבה השמחה והגאוה הסכים בסופו של דבר ללכת עם הויז'ן שלנו. השפה משרתת את הבחירה הקריאטיבית להפוך את המטוסים לגיבורים, במהלך חדשני ובולט ביחס לשמרנות של הקטגוריה הבטחונית-צבאית. כיוון שתמונה שווה אלף מילים, לקחנו כל צילום של כל מוצר עד לקצה, בפרויקט ראשון מסוגו שכלל לא מעט ימי צילום.