השפה האיורית שיצרנו שילבה בין הצבע הכחול הטכנולוגי לצבע האדום הרגשי, כביטוי לחיבור בין הטכנולוגיה לגישה האישית והישירה של המותג.
Reach – סטארט-אפ שפיתח פלטפורמת remote business החל את דרכו כמוצר לחתימות דיגיטליות בשם signature. שינוי השם הגיע בעקבות שדרוג מוצרי נרחב שהפך אותו לפלטפורמה חדשנית לניהול שלם של העסק מרחוק, באופן נגיש, מיידי וידידותי מאי פעם. האתגר שלנו היה להכניס לעולם ה- remote business שמדבר בשפה מאוד טכנולוגית ותכליתית, את חווית המשתמש החדשה והנגישה שיצרו אנשי Reach.
השם החדש שנבחר למותג – Reach, הצליח לתמצת את הערך המשמעותי ביותר של המוצר לעסק: גישה מיידית, ישירה ומאובטחת המאפשרת התנהלות יומיומית מרחוק. לכן, בחרנו בשם כנקודת המוצא שלנו בתהליך האסטרטגי, שהוביל אותנו לגיבוש ההבטחה המוצרית המדויקת, המשלבת בין הטכנולוגיה לחווית המשתמש: the pleasure of doing business remoatly.
השפה האיורית שיצרנו שילבה בין הצבע הכחול הטכנולוגי לצבע האדום הרגשי, כביטוי לחיבור בין הטכנולוגיה לגישה האישית והישירה של המותג.
השפה האיורית שיצרנו שילבה בין הצבע הכחול הטכנולוגי לצבע האדום הרגשי, כביטוי לחיבור בין הטכנולוגיה לגישה האישית והישירה של המותג.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.