אלנבי. רחוב עם שם, אבל לא תמיד עם מוניטין. כשהתחלנו לעבוד על פרויקט 99, הבנו שמכירה "רגילה" לא תספיק. היינו צריכים לזקק מה הופך את הלוקיישן הזה לייחודי, ולספר את הסיפור האמיתי של האזור – כזה שלא רואים במבט ראשון.
בחרנו לקחת את המספר 99 ולהפוך אותו לעוגן הקריאטיבי של הקמפיין. חקרנו פיזית את כל הסביבה, ומיפינו 99 נקודות עניין במרחק הליכה מהפרויקט – מבתי קפה וברים שווים, דרך בוטיקים וגלריות, ועד חנויות תכשיטים ועסקים מקומיים עם אופי. כך יצרנו נרטיב חדש: אלנבי לא כבעיה, אלא כהזדמנות – ללב הפועם של תל אביב. התוצאה הייתה מיתוג שמחבר בין אורבניות, סטייל וחדשנות – והפך את פרויקט 99 לאחד המדוברים בעיר.
אלנבי. רחוב עם שם, אבל לא תמיד עם מוניטין. כשהתחלנו לעבוד על פרויקט 99, הבנו שמכירה "רגילה" לא תספיק. היינו צריכים לזקק מה הופך את הלוקיישן הזה לייחודי, ולספר את הסיפור האמיתי של האזור – כזה שלא רואים במבט ראשון.
בחרנו לקחת את המספר 99 ולהפוך אותו לעוגן הקריאטיבי של הקמפיין. חקרנו פיזית את הסביבה, ומיפינו 99 נקודות עניין במרחק הליכה מהפרויקט – מבתי קפה וברים שווים, דרך בוטיקים וגלריות, ועד חנויות תכשיטים ועסקים מקומיים עם אופי. כך יצרנו נרטיב חדש: אלנבי לא כבעיה, אלא כהזדמנות – ללב הפועם של תל אביב. התוצאה הייתה מיתוג שמחבר בין אורבניות, סטייל וחדשנות – והפך את Project 99 לאחד המדוברים בעיר.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.