מזרח תל אביב תמיד נחשב לפחות נוצץ ביחס לאזורי הביקוש המרכזיים של העיר. הדימוי הציבורי של המזרח נשען על תשתיות מיושנות, מתחמים זולים יחסית ופחות עניין מצד צעירים ומשפחות שמחפשים איכות חיים עירונית. האתגר שלנו היה לשנות את התפיסה – לא רק למתג את המקום, אלא לייצר סיפור חדש, שמדבר על פוטנציאל, תנועה קדימה ועתיד עירוני מסקרן שנבנה כבר עכשיו.
בחרנו בשם East& – שם שמעגן את מיקום הפרויקט, אבל גם מרמז על ההמשכיות: מזרח העיר & כל מה שעדיין עומד להגיע. השם מייצר תחושת פתיחות, גדילה ועתיד. הסלוגן שליווה את המהלך – "לחיות בתל אביב של המחר" – מבטא את ההבטחה של המותג: לא עוד פתרון זמני או אלטרנטיבי, אלא בחירה מודעת להיות חלק מהדור הבא של תל אביב.
מזרח תל אביב תמיד נחשב לפחות נוצץ ביחס לאזורי הביקוש המרכזיים של העיר. הדימוי הציבורי של המזרח נשען על תשתיות מיושנות, מתחמים זולים יחסית ופחות עניין מצד צעירים ומשפחות שמחפשים איכות חיים עירונית. האתגר שלנו היה לשנות את התפיסה – לא רק למתג את המקום, אלא לייצר סיפור חדש, שמדבר על פוטנציאל, תנועה קדימה ועתיד עירוני מסקרן שנבנה כבר עכשיו.
בחרנו בשם East& – שם שמעגן את מיקום הפרויקט, אבל גם מרמז על ההמשכיות: מזרח העיר & כל מה שעדיין עומד להגיע. השם מייצר תחושת פתיחות, גדילה ועתיד. הסלוגן שליווה את המהלך – "לחיות בתל אביב של המחר" – מבטא את ההבטחה של המותג: לא עוד פתרון זמני או אלטרנטיבי, אלא בחירה מודעת להיות חלק מהדור הבא של תל אביב.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.