בתהליך אסטרטגי ארוך ועמוק, שכלל סיורים, סדנאות, מפגשים, ראיונות וקבוצות שיח עם כלל הגורמים, האקדמיים והמנהליים, גובשה מהות המותג: ״כוכב הצפון״, לפיה האוניברסיטה, כגורם מנחה מוביל, תאפשר את ההבטחה המותגית: ״החופש להצליח״.
אוניברסיטת חיפה, הממוקמת על הר הכרמל וצופה אל הים התיכון, היא למעשה האוניברסיטה היחידה באיזור הצפוני של ישראל. על אף שהיא מובילה במדדים בינלאומיים, בעיקר בתחום הקיימות, היא סובלת מתדמית בעייתית ומתמודדת עם תחרות קשה על סטודנטים פוטנציאליים, הן עם מוסדות אקדמיים שמציעים מקצועות טכניים נחשקים, והן עם מכללות אשר שמות את הדגש על ההווי החברתי והאופי המשפחתי. בנוסף בשנים הקרובות יצטרפו לאוניברסטה שני תחומים משמעותיים- הפקלוטה לעיצוב (ויצו חיפה) שכבר התחברה בימים אלו, ופקולטה חדשה לרפואה.
בתהליך אסטרטגי ארוך ועמוק, שכלל סיורים, סדנאות, מפגשים, ראיונות וקבוצות שיח עם כלל הגורמים, האקדמיים והמנהליים, גובשה מהות המותג: ״כוכב הצפון״, לפיה האוניברסיטה, כגורם מנחה מוביל, תאפשר את ההבטחה המותגית: ״החופש להצליח״.
בתהליך אסטרטגי ארוך ועמוק, שכלל סיורים, סדנאות, מפגשים, ראיונות וקבוצות שיח עם כלל הגורמים, האקדמיים והמנהליים, גובשה מהות המותג: ״כוכב הצפון״, לפיה האוניברסיטה, כגורם מנחה מוביל, תאפשר את ההבטחה המותגית: ״החופש להצליח״.
בתהליך אסטרטגי ארוך ועמוק, שכלל סיורים, סדנאות, מפגשים, ראיונות וקבוצות שיח עם כלל הגורמים, האקדמיים והמנהליים, גובשה מהות המותג: ״כוכב הצפון״, לפיה האוניברסיטה, כגורם מנחה מוביל, תאפשר את ההבטחה המותגית: ״החופש להצליח״.
כביטוי לאסטרטגיה המותגית, עדכנו את הלוגו, אשר עוצב בשנות ה-60 ומאז שמר על צורתו באופן יחסי עד היום, כך שיאזכר חץ המצביע צפונה, ולצדו טיפוגרפיה שתעבוד בצורה הרמונית בשלוש השפות.
כביטוי לאסטרטגיה המותגית, עדכנו את הלוגו, אשר עוצב בשנות ה-60 ומאז שמר על צורתו באופן יחסי עד היום, כך שיאזכר חץ המצביע צפונה, ולצדו טיפוגרפיה שתעבוד בצורה הרמונית בשלוש השפות.
האוניברסיטה מורכבת מגופים רבים, אקדמיים ומנהלתיים בדרגות היררכיה שונות. בפרויקט עומק ניתחנו את סוגי הפתרונות העיצוביים הנדרשים לכל גוף, וחילקנו את המכלול לקטגוריות אשר מייצרות דיאלוג ברמות שונות עם צורניות הסמל של האוניברסיטה- ע״פ רמת הקרבה שאותה אמור כל סמל לייצג ביחס לאוניברסיטה. מהלך זה חיזק את אוניברסיטת חיפה כגוף מאוחד אשר מהווה את מקור הסמכות לכלל הגופים שמתחתיו.
האוניברסיטה מורכבת מגופים רבים, אקדמיים ומנהלתיים בדרגות היררכיה שונות. בפרויקט עומק ניתחנו את סוגי הפתרונות העיצוביים הנדרשים לכל גוף, וחילקנו את המכלול לקטגוריות אשר מייצרות דיאלוג ברמות שונות עם צורניות הסמל של האוניברסיטה- ע״פ רמת הקרבה שאותה אמור כל סמל לייצג ביחס לאוניברסיטה. מהלך זה חיזק את אוניברסיטת חיפה כגוף מאוחד אשר מהווה את מקור הסמכות לכלל הגופים שמתחתיו.
הקונספט הקריאייטיבי התבסס על צורניות הלוגו, אשר יכול להפתח ולהסגר בצורה דינמית, ומייצר בתוכו למעשה מרחב, אשר מייצג את ״החופש להצליח״, ובתוכו ניתן לעבוד בצורה חופשית עם טיפוגרפיה, דימוי, וצורות גרפיות השואבות מהנראות וההוויי של הכרמל, הים, והעיר חיפה.
הקונספט הקריאייטיבי התבסס על צורניות הלוגו, אשר יכול להפתח ולהסגר בצורה דינמית, ומייצר בתוכו למעשה מרחב, אשר מייצג את ״החופש להצליח״, ובתוכו ניתן לעבוד בצורה חופשית עם טיפוגרפיה, דימוי, וצורות גרפיות השואבות מהנראות וההוויי של הכרמל, הים, והעיר חיפה.
בבחירת הפלטה לקחנו מספר החלטות הנובעות הן מהמסר האסטרטגי והן מהמיקום הייחודי של האוניברסיטה. המהות של ״כוכב הצפון״ גזרה את השימוש בצבעים בהירים ובוהקים לצד שטחים בצבע כחול כהה. בחירה זו נועדה גם לאזן בין הכהות, המסמלת את האוניברסיטה כמקור סמכות, ידע ורצינות, לצד הצבעים הדיגיטליים שממצבים את האוניברסיטה כמקום רלוונטי הפונה לקהל צעיר אשר רגיל לחיות בסביבת מסכים. ההבטחה של המותג- ״החופש להצליח״- וכן מיקומה הפיזי של האוניברסיטה, המשקיפה ונושקת לים התיכון, נקשרים אסוציאטיבית לים ולאופק אשר גם הם משתייכים למשפחת הכחולים.
בבחירת הפלטה לקחנו מספר החלטות הנובעות הן מהמסר האסטרטגי והן מהמיקום הייחודי של האוניברסיטה. המהות של ״כוכב הצפון״ גזרה את השימוש בצבעים בהירים ובוהקים לצד שטחים בצבע כחול כהה. בחירה זו נועדה גם לאזן בין הכהות, המסמלת את האוניברסיטה כמקור סמכות, ידע ורצינות, לצד הצבעים הדיגיטליים שממצבים את האוניברסיטה כמקום רלוונטי הפונה לקהל צעיר אשר רגיל לחיות בסביבת מסכים. ההבטחה של המותג- ״החופש להצליח״- וכן מיקומה הפיזי של האוניברסיטה, המשקיפה ונושקת לים התיכון, נקשרים אסוציאטיבית לים ולאופק אשר גם הם משתייכים למשפחת הכחולים.
השפה הצילומית מורכבת משלושה רבדים אשר משלימים זה את זה- סביבת הקמפוס וחוויית הלמידה הסטודנטיאלית בכיתות, במסדרונות ובמדשאות, נושא הקיימות אשר מבדל את האוניברסיטה וממצב אותה גבוה במדדים, והרב תרבותיות, אשר גם היא מרכיב בולט באופי האוניברסיטה ודורש ייצוג מתאים בחומרי התקשורת.
השפה הצילומית מורכבת משלושה רבדים אשר משלימים זה את זה- סביבת הקמפוס וחוויית הלמידה הסטודנטיאלית בכיתות, במסדרונות ובמדשאות, נושא הקיימות אשר מבדל את האוניברסיטה וממצב אותה גבוה במדדים, והרב תרבותיות, אשר גם היא מרכיב בולט באופי האוניברסיטה ודורש ייצוג מתאים בחומרי התקשורת.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.