Good delivery – השם שנבחר למותג, הוא בעל כפל משמעות המעביר מצד אחד את תחום העיסוק – שליחויות, ומצד שני את האפשרות להושיט יד ולעשות משהו טוב בשביל מישהו. הסלוגן משלים את השם ומעביר את הערך המוסף הרגשי: do good feel good
בעמותת "שכולו טוב" לא מפסיקים לפתח מיזמים שמסייעים למתמודדי נפש למצוא את מקומם בחברה ובתעסוקה, באמצעות שירותים בעלי ערך אמיתי, שמספקים פתרונות לצרכים מגוונים של כלל האוכלוסיה. אנשי העמותה זיהו הזדמנות למיזם העוסק בשליחויות, בעידן שבו יותר ויותר רכישות מתבצעות דרך שליחים והביקוש לכוח אדם בתחום שובר שיאים. הרעיון מאחורי המיזם – הקמת מערך שליחויות לא-דחופות שיתבצעו ע"י מתמודדי נפש, בשימוש בתחבורה ציבורית או בהליכה רגלית, בהיקף של 1-2 שליחויות ביום. רעיון מבריק בפשטותו, שאנו כמו תמיד שמחנו לקחת חלק במיתוג שלו.
תהליך מיתוג מאפס הכולל ניימינג, לוגו ושפה גרפית שיתקשרו את המהות של המיזם ולא פחות חשוב, את האפשרות שהוא מעניק – לעשות טוב ולחוות את השמחה שבנתינה, בין אם מדובר בלקוח שמזמין שליחות או בשליח שמשמח את הלקוח ומוסר לו את הפריט שלו חיכה.
Good delivery – השם שנבחר למותג, הוא בעל כפל משמעות המעביר מצד אחד את תחום העיסוק – שליחויות, ומצד שני את האפשרות להושיט יד ולעשות משהו טוב בשביל מישהו. הסלוגן משלים את השם ומעביר את הערך המוסף הרגשי: do good feel good
Good delivery – השם שנבחר למותג, הוא בעל כפל משמעות המעביר מצד אחד את תחום העיסוק – שליחויות, ומצד שני את האפשרות להושיט יד ולעשות משהו טוב בשביל מישהו. הסלוגן משלים את השם ומעביר את הערך המוסף הרגשי: do good feel good
השפה שיצרנו מעבירה גם היא את חווית השמחה והתחושה הפנימית הנפלאה שהנתינה מייצרת עבור כולנו, באמצעות הטיפוגרפיה, הצבעוניות והיישומים השונים – מתיקי השליחים דרך אקססוריז ועד מגוון מוצרים נלווים.
השפה שיצרנו מעבירה גם היא את חווית השמחה והתחושה הפנימית הנפלאה שהנתינה מייצרת עבור כולנו, באמצעות הטיפוגרפיה, הצבעוניות והיישומים השונים – מתיקי השליחים דרך אקססוריז ועד מגוון מוצרים נלווים.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.