הרוח היחודית של המותג, המושתת כולו על ערך הנתינה לאחר, מתבטאת בלוגו החדש שיצרנו למותג. האות דבליו W מבטאה את החיבור בין שני הצדדים של המשוואה, חיבור רגשי המבוסס על נתינה מהלב.
זה נראה שייך לעידן אחר, אבל עד לא מזמן, מטיילים רבים חיפשו דרך להעשיר ולהעניק משמעות נוספת לטיוליהם בחו"ל. התיירות ההתנדבותית פרחה, מאות פרויקטים קמו ברחבי העולם, אך הכוונות הטובות הלכו לאיבוד בסבך בירוקרטי של עמותות ושירותי תיווך שרק סרבלו את הכל. הסטארטאפ Givingway הוקם כדי לפשט ולהנגיש את התהליך. לאפשר למתנדבים ולעמותות nonprofit להפגש במקום אחד, שנותן את הבמה לכל הפרויקטים מרחבי העולם. לפתוח ביניהם תקשורת ישירה, ללא דמי תיווך ובשקיפות מלאה. במילים אחרות- לייצר דמוקרטיזציה בתחום. האתגר שלנו היה לתרגם את רוח המיזם החלוצי, לשפה שתעביר את הסיפור היחודי של המותג.
התהליך האסטרטגי הוביל אותנו לפיצוח הבידול המרכזי של המותג, המהווה פלטפורמה פתוחה ונגישה לכל, באופן המייצר חיבור ישיר ופשוט בין הצדדים. על בסיס הבנה זו הגדרנו את מהות המותג – democratizing meaningful travel. סביב זה פיתחנו שפה עיצובית החדשה, המבטאת את החיבורים והמפגשים שנוצרים בין העולמות השונים – אנשים, מקומות, תרבויות, חוויות, נופים ושפות, לכדי משמעות אחת הגדולה מסך חלקיה.
הרוח היחודית של המותג, המושתת כולו על ערך הנתינה לאחר, מתבטאת בלוגו החדש שיצרנו למותג. האות דבליו W מבטאה את החיבור בין שני הצדדים של המשוואה, חיבור רגשי המבוסס על נתינה מהלב.
הרוח היחודית של המותג, המושתת כולו על ערך הנתינה לאחר, מתבטאת בלוגו החדש שיצרנו למותג. האות דבליו W מבטאה את החיבור בין שני הצדדים של המשוואה, חיבור רגשי המבוסס על נתינה מהלב.
בהשראת הערך הנעלה של הנתינה ללא גבול, בנינו למותג שפה איורית שמחה ואנושית, המחברת בין אנשים, מקומות ותרבויות לחוויה שלמה ומשמעותית.
בהשראת הערך הנעלה של הנתינה ללא גבול, בנינו למותג שפה איורית שמחה ואנושית, המחברת בין אנשים, מקומות ותרבויות לחוויה שלמה ומשמעותית.
שפה איורית שמחה ואנושית המחברת בין אנשים, מקומות ותרבויות לחוויה שלמה ומשמעותית
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.