יצרנו שפה ויזואלית המתכתבת עם עולמות הטיפוח והבישום. הן בפונט, הן בצבעוניות המינימליסטית שנבחרה למותג-העל ומשדרת מסר הרבה יותר גבוה ו – fine, והן בלוגו. במסגרת עדכון הלוגו, שמרנו על הסמל המקורי אך הענקנו לו טוויסט עדכני שמתחבר לערכים של העולם החדש.
ג'ונסונס קלין הוא מותג מוצרי ניקיון ותיק עם קהילת צרכנים נאמנה, הנרכש בעיקר באונליין. זהו מותג הניקיון היחיד שבראשו עומד מומחה לניחוחות, אשר הפך את הריח למרכיב הדומיננטי, המבדל אותו מוצרית משאר הקטגוריה. הנחשקות של הניחוחות הפרחוניים וההשקות התכופות של ריחות חדשים בדומה לעולם טיפוח הגוף, יצרו חיבור רגשי שלא קיים בעולם הניקיון. האתגר שלנו היה לייצר סדר במותג, בסדרות ובמוצרים הרבים שלא היו מבודלים ומובחנים זה מזה, תוך העצמה של הנכסים הקיימים.
הפכנו את החוזקה של ג'ונסונס – הריח – לעוגן המרכזי של המיתוג החדש. ערכנו רה-ארגון לארכיטקטורה המותגית, לפי סדרות של ריחות, כאשר כל ריח מכיל תחתיו את כל מוצרי הניקיון לבית באותו הניחוח. כל סדרה אופיינה בצבעוניות מבדלת ועולם ויזואלי סנסורי המבליט את הריח שלה. הבלאנס של המותג עבר לעולם הריח, כך שלמרות שהמוצרים לא השתנו, המיצוב עלה מדרגה הן מבחינת הנחשקות והן בתפיסת ה- value for money.
יצרנו שפה ויזואלית המתכתבת עם עולמות הטיפוח והבישום. הן בפונט, הן בצבעוניות המינימליסטית שנבחרה למותג-העל ומשדרת מסר הרבה יותר גבוה ו – fine, והן בלוגו. במסגרת עדכון הלוגו, שמרנו על הסמל המקורי אך הענקנו לו טוויסט עדכני שמתחבר לערכים של העולם החדש.
יצרנו שפה ויזואלית המתכתבת עם עולמות הטיפוח והבישום. הן בפונט, הן בצבעוניות המינימליסטית שנבחרה למותג-העל ומשדרת מסר הרבה יותר גבוה ו – fine, והן בלוגו. במסגרת עדכון הלוגו, שמרנו על הסמל המקורי אך הענקנו לו טוויסט עדכני שמתחבר לערכים של העולם החדש.
מהדורת מיוחדת
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.