במהלך 2020 התפרצה מגפת הקורונה לחיינו. סגרים, ריחוק חברתי, רחובות שוממים, אתגרים חדשים וגם הזדמנויות חדשות. הקונים הדירו רגליהם מהקניונים והחנויות. הירידה בפעילות העסקית היתה פתאומית, חדה ודראסטית. קבוצת מרכזי הקניות big ביקשה להשיב את האנשים למרכזי הקניות ולהעניק להם תחושת אמון ובטחון.
מיצבנו את ביג כפתרון הקניות הבטוח בעידן הקורונה. יצרנו סלוגן קליט שתפס מדינה שלמה: ״לקנות באוויר הפתוח – הרבה יותר בטוח״, ולווה בקמפיין ששטף את המדינה וכלל שילוט, מודעות, רדיו וסרטוני טלויזיה. הצרכנים, כמהים לחזור לשגרה ולנורמליות, התחברו לשפה ההומוריסטית והקלילה, שנתנה ביטוי לצד המשעשע יותר של שגרת עידן הקורונה.
פשוט תתקשרו או תשלחו לנו מייל. מעדיפים שנתקשר אליכם? מלאו כאן את הפרטים ושלחו אלינו.
Our team will be happy to meet with you and help you devise the path for solving your challenges.