אירועים, שיתופי פעולה ומותג פרטי
לאורך השנה, ישראל בידור נוהגים ליזום ולהפיק אירועים המייצרים להם תכנים בלעדיים (שמותגים אחרים בקטגוריה לא יכולים לסקר) ומחזקים את החיבור ומערכת היחידים שלהם עם ידוענים, סלבס, מובילי דעה ואושיות רשת. האירוע המרכזי הוא "נבחרי השנה" של ישראל בידור. במסגרת תהילך המיתוג מחדש המחשנו איך השפה המותגית רלוונטית הרבה מעבר לעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות וכיצד היא מספרת את הסיפור המותגי גם באירוע פיזי ודרך אלמנטים של פרינט ומיתוג מוצרים.
לאור ההבנה שישראל בידור הוא מותג סופר פופולארי שצומח במהירות, הבנו שאפשר לייצר לו ערך נוסף שיוצא מגבולות הרשתות החברתיות והאירועים שהוא מפיק. לכן במסגרת הקונספט המותגי פיתחנו עבורו שיטה למיתוג של מוצרים (מותג פרטי) וליצירת שיתופי פעולה עם מותגים תוך זיהוי מידי עם המותג האהוב והנחשק.